או התקשרו עכשיו   074-7600-777

×
קידום אתרים SEO וניהול קמפיינים בזירה האינטרנטית
התחייבות לעבודה

התחייבות לעבודה

מוכר לפיקדון

מוכר לפיקדון

בפיקוח משרד הכלכלה

בפיקוח משרד הכלכלה

תאריך פתיחת קורס ערב
מסלול ערב
08/06/2020

המסלול יפתח בקרוב בעוד…

ימים
שעות
דקות
שניות

רוצים לנהל קמפיינים בעולם הדיגיטלי? מלאו את הטופס לקבלת פרטים מלאים:

מצייצים מהכיתה טקסט חלופי

על הקורס בקצרה

הקורס הינו היחיד בארץ שמכין בצורה מקיפה את הסטודנטים לתפקידים הנדרשים ביותר בשוק המדיה הדיגיטלית והזירה האינטרנטית. הקורס שייתן לכם יתרון על פני כל מועמד בראיון עבודה.
מהפכת האינטרנט גרמה זעזוע לעולם השיווק, העיתונות והפרסום. כמעט כל מדיה בעולם שלא השכילה לעבור או לעבוד במקביל גם באינטרנט, איבדה חלק גדול מתפוצתה או נסגרה.
העולם הדיגיטאלי של היום מבוסס על כלי אינטרנט מתקדמים כגון אתרי אינטרנט, מנועי חיפוש, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
בשנים האחרונות צוברת מהפכה זו תאוצה שלא נראתה כמותה באף ערוץ שיווקי אחר בהיסטוריה האנושית. ככל שכמות אתרים גדולה יותר מקודמת באינטרנט, נדרשות יותר משרות של מקדמי אתרים בעולם.

נושאים הנלמדים בקורס קידום אתרים

הקורס הנו המסלול היחיד והמוביל בישראל לשיווק באינטרנט. הוא משלב בתוכו שלושה נושאי ליבה שמקיפים את כל עולם השיווק במדיה האינטרנטית.

WEB CREATOR – בניית אתרים עם התמחות ב- UX/UI ו-WordPress.

בניית אתר לבית העסק שיהווה את חלון הראווה לשירותים ולמוצרים אותם הוא מוכר. מסלול בסיסי להקמת אתרי אינטרנט, בו יילמדו עקרונות העיצוב ושיטות העבודה של עולם האינטרנט, בקורס נלמדים הכלים והפלטפורמות המובילות בתחום העיצוב והקמת אתרי אינטרנט בסיסיים. כלים בסיסיים בפוטושופ, עיבוד תמונה, עיצוב דפי נחיתה, עיצוב אתרים תדמיתיים וניהול והקמת אתרי וורדפרס.
כל זאת, בעזרת תוכנות ופלטפורמות המובילות כיום בשוק, אותן ניתן למצוא בכל חברה מובילה.

תחום לימוד web creator

קידום אתרים SEO –  כולל אופטימיזציה לחנויות E-commerce.

המסלול המוביל בישראל לקידום אתרים. בקורס נלמד בצורה מעמיקה ואינטנסיבית על עולם השיווק והפרסום באינטרנט. סקירת תיאוריות מתקדמות, חוקים וכללים, טכניקות וטיפים לשיווק ומיתוג אפקטיבי ברשת ונקבל ניסיון מעשי בשיווק, בפרסום ופרסום ממומן. הנרשמים לקורס יקבלו סט חומרי לימוד המכילים מידע חשוב, עדכני ורב ערך, אשר מלווה את החומר הנלמד בקורס וכלים להמשך לימוד והתפתחות בתחום זה. בקורס נלמד בצורה מעמיקה ואינטנסיבית על עולם השיווק והפרסום באינטרנט. סקירת תיאוריות מתקדמות, חוקים וכללים, טכניקות וטיפים לשיווק ומיתוג אפקטיבי ברשת ונקבל ניסיון מעשי בשיווק, בפרסום ופרסום ממומן, כולל מבחני הסמכה של גוגל.

תחום קידום אתרים SEO

ניהול קמפיינים במדיות חברתיות

יצירת נוכחות אינטרנטית נרחבת והתאמה של האתר לשימוש במדיה החברתית תוך שימוש בכל יתרונותיה לקידום האתר והקמפיין. כיום יש צורך לנהל שתי זירות במקביל כדי להשיג קמפיין מנצח ואפקטיביות מלאה: הזירה האינטרנטית והזירה האינטרנטית-החברתית. קידום במדיות החברתיות SMO מייצר נוכחות אינטרנטית נרחבת והתאמה של האתר לשימוש במדיה החברתית תוך שימוש בכל יתרונותיה לקידום האתר והקמפיין. מהן המדיות החברתיות המרכזיות? כיצד להתאימן לסוג הקמפיין? כיצד יוצרים באזז תקשורתי במדיה החברתית ? כיצד מעלים פוסט איכותי שמייצר את הבאזז הנדרש? והכי חשוב!!! כיצד ננצל את מלוא הפוטנציאל בכלי הקידום העסקיים שמציעות מדיות חברתיות אלו?
SMO הוא היום תחום בלתי נפרד מתפקיד מנהל הניו-מדיה בחברה. כבר לא מדובר באיסוף לייקים או כתיבת פוסטים, אלא ביישום מערך שלם ומתקדם של אסטרטגיות הקמפיין , כלים ותקציב.
בואו לקחת חלק בעידן החדש ולהפוך לחלק בלתי נפרד ממהפכת האינטרנט העולמית!

ניהול קמפיינים במדיות החברתיות בחיפה

מטרת הקורס

  • הקניית מיומנות בהפעלת פלטפורמות ותוכנות לניהול והקמת אתרים בסיסיים ולא מורכבים.
  • הקניית מיומנויות עיצוב וביצוע בסיסי של הקמת אתרי אינטרנט משלב התכנון ועד שלב הביצוע ללא תלות במעצבי גרפי או במתכנת.
  • קידום וניהול קמפיינים אינטרנטיים אורגאניים וממומנים במנועי החיפוש ובזירה האינטרנטית.
  • קידום ניהול ניו מדיה בחברות וארגונים.
  • קידום וניהול קמפיינים אינטרנטיים במדיה החברתית.
  • הכרת המדיה החברתית המשפיעה ביותר על הקמפיין.

קהל היעד

חסרי רקע המעוניינים בהכשרה מקצועית ולאחריה השתלבות בשוק העבודה במקצוע מבוקש. בעלי המקצועות הבאים ימצאו בקורס עניין רב ומקור לקידום מקצועי:
  • מנהלי פרסום ומנהלי שיווק.
  • בעלי אתרי אינטרנט ועסקים, המעוניינים לנצל את המדיה האינטרנטית ולקדם את שירותיהם באמצעות זירות עוצמתיות .
  • העוסקים במלאכת שיווק און-ליין המעוניינים להרחיב ידע מקצועי.
  • יועצים בתחומי שיווק, פרסום, מסחר אלקטרוני, אינטרנט ומערכות מידע, המעוניינים להרחיב את השכלתם.
ליווי מקצועי

ליווי מקצועי

עמית צוק

מנהלת התחום – עמית צוק
מנהלת תחום ומרצה בכירה לקידום אתרים ומדיה חברתית במכללת מדיאטק ג'ון ברייס.
עמית משמשת כמנהלת תחום קידום אתרים וניהול מדיה חברתית במכללת מדיאטק ג'ון ברייס ובנוסף כמנכ"ל idesign4u.
עמית צוק, מנתחת מערכות מידע, מומחית לפיתוח מודלים עסקיים באינטרנט, יועצת לרשויות ומשרדים ממשלתיים בתחום ובעלת ניסיון רב – שנים בקידום, מיתוג, שיווק והוראה בעולם האינטרנט במדיות חברתיות.
במהלך השנים האחרונות, העבירה עמית מאות קורסים, סדנאות וכנסים בתחום לאנשי מקצוע, בעלי עסקים וסטודנטים.

ליאור גפן

מרצה בכיר – ליאור גפן
מרצה בכיר בקורס לקידום אתרים ומדיות חברתיות במכללת מדיאטק ג'ון ברייס בנוסף הבעלים של EyeSite – חברה לבניה וקידום אתרים.
בעל הסמכות Google Ads ו – Google Analytics היוקרתיות, וניסיון רב אשר העניקו לו מעמד Google Partner מזה 5 שנים ברציפות.
בעל הסמכת Wix Certified Webmaster לבניית אתרים בפלטפורמת וויקס, ומהראשונים בארץ המחזיקים בהסמכת Wix Certified Trainer למרצים מוסמכים של חברת הענק.
לזכותו של ליאור מאות סטודנטים מעולים שעברו בסיום המסלול את מבחני ההסמכה. ליאור, מקפיד לתרום מניסיונו ומזמנו האישי לכל סטודנט למען הצלחתם גם לאחר סיום הקורס.

CSO הנה ההסמכה המובילה למקדמי אתרים בזירה האינטרנטית. CSMO הנה ההסמכה המובילה למנהלי קמפיין במדיות חברתיות. ההסמכות פותחו על ידי מקצועני קידום אתרים והמדיה חברתית של idesign4u בשילוב מומחי ההדרכה והתוכן של ג'ון ברייס הדרכה. הסמכת CSO ו-CSMO פותחו על בסיס תקנים ונהלים בינלאומיים מטעם החברות המובילות (ביניהן גוגל, ופייסבוק) ומעידה על המחזיקים בה כבעלי ידע מוכח ומהימן בקידום אתרים וקידום במדיה חברתית. בעלי תעודת ההסמכה רשאים להציג את לוגו CSO ו-CSMO על כרטיסי הביקור, ניירת משרדית וכו' ומשתייכים אוטומטית למועדון אקסקלוסיבי של מקדמי אתרים ומנהלי מדיה חברתית בישראל ובעולם.

תעודה CSO
תעודה CSMO

הקורס הינו היחיד בארץ שמגיש את הסטודנטים לבחינת הסמכה בקידום ממומן ומכין בצורה מקיפה את הסטודנטים לגשת לבחינות הסמכה כשותפים ומוסמכים של גוגל בקידום בגוגל אנליטיקס.
הצלחה בשתי הבחינות הינה תנאי סף של גוגל לקבלת ההסמכה.

*המכללה אינה אחראית לכל שינוי שגוגל תבצע הן בתנאי הסף, ציונים או כל שינוי שקשור לבחינה ולהסמכה.

google analytics Certification
google adwords certification

  • הכרת המחשב ומוצרי אופיס.
  • אנגלית: קריאה וכתיבה ברמה בסיסית.
  • הכרת עולם האינטרנט מתוך התנסות אישית לצרכים פרטיים או במסגרת העיסוק המקצועי.
  • גלישה שוטפת באינטרנט ושימוש ברשתות חברתיות כלשהן.
  • לא נדרש ידע תכנותי.
  • לטובת תרגול מעשי במדיות בינלאומיות (גוגל, פייסבוק וכו') מומלץ כרטיס אשראי בינלאומי.

*כרטיס האשראי לא יחוייב ומיועד לתרגול בלבד.

לקבלת תעודת גמר יש לעמוד בדרישות הבאות:

  • נוכחות של 85% לפחות בכל הקורס.
  • הגשה מלאה של  3 פרויקטים, עבודות ומטלות.
  • מעבר בהצלחה של בחינות מעשיות ותאורטיות.
  • עמידה בכל תנאי התקנון.

משתתפים שיעמדו בדרישות המפורטות, יהיו זכאים בנוסף לתעודה מטעם ג'ון ברייס הדרכה, גם לתעודת גמר מטעם משרד הכלכלה עבור קורס "ניהול קמפיין בזירה האינטרנטית" בהיקף של 212 שעות.

תעודה קורס קידום אתרים

היקף מסלול הלימודים המלא הנו 340 שעות (265 שעות הדרכה ועוד 75 שעות תרגול עצמי), עפ"י התכנית הבאה:

  • קורסי ערב 53 מפגשים הנלמדים פעמיים בשבוע, בין השעות 17:30 ועד 21:30 (או ימי ג' בשעות 17:30-21:30 + ימי ו' בשעות 09:00-13:00) בכל מפגש 5 שעות הוראה.

salary_level1_icon_58

2 – 0

שנות ניסון

10,000 – 6,000

salary_level2_icon_55

4 – 2

שנות ניסון

15,000 – 8,000

salary_level3_icon_38

8 – 5

שנות ניסון

22,000 – 10,000

salary_level4_icon_48

9+

שנות ניסון

25,000 – 17,000

מבוא

נושאים:

  • עולם קידום האתרים – מבוא.
  • מבנה הרשת האינטרנטית.
  • סביבת שרת לקוח.
  • שרתי DNS.
  • מערכות קוד פתוח וסוגי שרתים.
  • מסדי נתונים.

קרא עוד

מבוא - מודול 1

HTML + CSS

נושאים:

שפת הסימון HTML, הינה הבסיס לכל אתר מתקדם ככל שיהיה והיא מלווה את עולם בניית האתרים והתכנות לכל אורך הדרך. במהלך הקורס נלמד את הפקודות והתגיות העוטפות את האתר, נכיר את סביבת האחסון והניהול של האתר ונבנה אתר לדוגמה באמצעות קוד פשוט ותוך שימוש בסגנונות עיצוב שונים.

  • מבוא ל – HTML.
  • הוספת תגיות ומבנה אתר.
  • בניית קישורים.
  • בניית אתר טבלאי לעומת אתר במיכלים.
  • שליטה על הממשק הגרפי באמצעות CSS.

קרא עוד

מודול html&css

WordPress

נושאים:

בעבר בניית אתרים היתה תהליך מורכב שדרש ידע רב בסביבות פיתוח מתקדמות. כיום הוורדפרס מאפשרת לבנות אתרים בקלות ובמהירות, כל זאת עם גמישות רבה באפשרויות התוכן.

אחת הסיבות שרבים בוחרים במערכת WordPress הינה הסיבה הפשוטה שמדובר בתוכנה שמבוססת על קוד פתוח ועל כן היא נגישה לכולם – היא פתוחה לציבור הרחב, ניתן להוריד אותה בקלות מהאינטרנט, יש לה אינספור משתמשים ברחבי העולם שמדי יום מעלים תכנים חדשים.

  • מבוא לוורדפרס.
  • סקירת מערכות CMS וקוד פתוח.
  • הסבר כללי על סביבה הטכנית.
  • שימוש בתוכנות FTP.
  • התקנה בסיסית של וורדפרס.
  • סיור בממשק האדמין, מושגים כלליים.
  • Elementor Builder.
  • עיצוב ועריכה בסיסית של ערכת העיצוב המובנית.
  • הזנת תכנים.
  • ניהול מדיה, הזנת תמונות וגלריות, טקסטים.
  • הטמעת וידאו.
  • ניהול תפריטים.
  • ניהול ווידג׳טים.
  • שימוש בפלאגנים:
    -SEO.
    -WooCommerce.
  • הקמת אתר תדמיתי.

קרא עוד

מודול wordpress

נגישות

נושאים:

מו שברור שהיום כל מבנה צריך להיות נגיש לבעלי מוגבלות, כך היום יש להנגיש גם אתר אינטרנט. לכן בסוף 2016 מדינת ישראל, כמו מדינות נוספות בעולם מחייבת עפ״י חוק הנגשה של אתרי אינטרנט.

  • מהי נגישות אתרים?
  • מדוע צריך אתר ניגש?
  • מה אומר התקן?
  • תוספים ליצירת אתר נגיש.

קרא עוד

מודול נגישות

פרוייקט

נושאים:

בפרויקט הסיום התלמיד יאפיין, יתכנן ויבנה אתר מכל תחום.
ההגשה תכלול חקר שוק וקהלים, מפרט רעיון כללי, תוכנית מבנה, והגשת הפרויקט בוורדפרס.

פרוייקט סיום

קידום אתרים SEO

מבוא + אלגוריתם

נושאים:

  • פקטורים בקידום אתרים.
  • ריקוד גוגל.
  • פקטורים באופטימיזציה.
  • ארגז החול.
מבוא ואלגוריתם - מודול 10

מילות מפתח
ומדדי קידום 

נושאים:

  • ניתוח כדאיות וזיהוי פלחי שוק.
  • זיהוי מגמות.
  • ביטויי זנב ארוך.
  • Phrase Rank.
  • כלים למחקר מילות מפתח.
  • מעבדה אינטרנטית – סדנה מעשית לחקר מילות מפתח.

קרא עוד

מילות מפתח ומדדי קידום - מודול 11

אופטימיזציה
מתקדמת

נושאים:

  • Search Console.
  • תיעול PR.
  • Trust Rank.
  • מדדי QDF.
  • גוגל מקומי.
  • מדדים מתקדמים לקידום.
  • אופטימיזציית קוד מתקדמת.
  • שיטות ודוגמאות שונות להטמעת מבנים.
  • ביצוע הפניות.
  • נתונים מובנים.
  • טכניקות קידום פסולות.
  • מעבדה אינטרנטית – סדנה מעשית לתכנון פרופיל קישורים.

קרא עוד

אופטימיזציה מתקדמת - מודול 12

אופטימיזציית
מבנה

נושאים:

  • מה בין אפיון ממשק וחווית משתמש ובין דרישות גוגל.
  • מבני דפים שונים באתר.
  • אופטימיזציה לאתרים תדמיתיים.
  • אופטימיזציה לחנויות eCommerce.
  • מעבדה אינטרנטית – סדנה מעשית לאפיון מבנה אתר.

קרא עוד

אופטימיזציית מבנה - מודול 13

קידום אתרים ממומן
כולל הכנה למבחני הסמכה של גוגל 

נושאים:

  • מבוא לגוגל אדס – הקמת חשבון ומסע פרסום.
  • אופטימיזציה ודוחות.
  • המרות ושיווק מחדש.
  • רשת המדיה.
  • ניהול חשבונות מרובים.
  • דפי נחיתה.
  • מרכז הלקוחות שלי.
  • עורך גוגל אדס והשלמות.
  • הגשה לבחינת הסמכה.

קרא עוד

קידום אתרים ממומן - מודול 14

גוגל אנליטיקס
כולל הכנה למבחני הסמכה של גוגל

נושאים:

  • יצירת דוחות.
  • יצירת פילוחים.
  • נתונים מתקדמים.
  • קביעת יעדים ומדדים.
  • תחזוקת קמפיין חודשית.
  • Tag Manager.

קרא עוד

גוגל אנליטיקס - מודול 15

חיפוש קולי

נושאים:

  • הגורמים המשפיעים על החיפוש הקולי.
  • דפוסי החיפוש הקולי.
  • יצירת ביטויי מפתח מותאמים.
חיפוש קולי - מודול 16

ניהול אסטרטגיית תוכן

נושאים:

  • USG – שיווק באמצעות תוכן משתמשים.
  • השפעות הפרסונליזציה והלוקליזציה.
  • מערכת היחסים בין הלקוח למותג.
  • בניית תכנית אסטרטגית.
  • פרסום תוכן שיווקי.

קרא עוד

ניהול אסטרטגית תוכן - מודול 17

Conversion Rate
Optimization

נושאים:

  • משפכי רכישה.
  • מודל AIDAS.
  • בניית אסטרטגיה מוכוונת גולש.
  • התאמת מטרות האתר.
  • גורמים המשפיעים על יחס המרה.
  • כלים לשיפור המרה.

קרא עוד

CRO - מודול 18

שיווק וקידום בסלולר

נושאים:

  • מגמות בעולם.
  • אתר מותאם ואתר רספונסיבי.
  • אסטרטגיות וניהול קמפיין.
  • דפי AMP.
שיווק וקידום בסלולר - מודול 19

ניהול קמפיין אינטרנטי
ותחילת עבודה

נושאים:

  • רכישת מדיה.
  • תמחור והצעות מחיר.
  • ניהול תהליכי מיתוג.
ניהול קמפיין אינטרנטי ותחילת עבודה - מודול 20

אתיקה משפטית

נושאים:

  • זכויות יוצרים.
  • היבטים משפטיים.
  • תקדימים.
אתיקה משפטית - מודול 21

פרוייקט

נושאים:

  • הגשת פרויקט ניתוח אתר ודוח אופטימיזצייות.
  • הגשה למבחן הסמכה ראשון ב – Google Ads.
פרוייקט סיום

ניהול קמפיין במדיה חברתית

מדיה חברתית – מבוא 

נושאים:

  • הזירה האינטרנטית – סקירת שוק גלובאלית.
  • מהפיכת הרשתות החברתיות.
  • ניהול בלוגים לקידום קמפיין.
  • אסטרטגיית מדיה חברתית.
  • הפצה ותפוצה.
  • שימוש במערכות פורומים.
  • שיווק באמצעות בלוגים.

קרא עוד

מדיה חברתית מבוא - מודול 22

ניהול קמפיין
Facebook 

נושאים:

  • פלטפורמות בפייסבוק.
  • מיתוג פרופיל אישי.
  • הקמת דף עסקי וניהולו.
  • איתור חברים ולקוחות פוטנציאליים.
  • הקמת קמפיין בפייסבוק.
  • דיווחי תנועה Facebook Insights.
  • אבטחה וכללי התנהגות.
  • קידום ממומן בפייסבוק.

קרא עוד

ניהול קמפיין Facebook - מודול 23

כלים מתקדמים

נושאים:

  • הקמת וניהול קמפיינים.
  • מדידות וביצועים.
  • Ads Manager.
  • Power Editor.
  • Business Manager.
  • ניתוח ומיטוב המרות.
  • אפליקציות פייסבוק.

קרא עוד

כלים מתקדמים - מודול 24

Twitter

נושאים:

  • הכרת הטוויטר.
  • ניהול חשבון לקמפיין.
  • איתור אנשים.
  • ניהול עוקבים ונעקבים.
  • מיתוג העסק ושיווקו באמצעות טוויטר.

קרא עוד

Twitter - מודול 25

Linkedin

נושאים:

  • פתיחת דף חברה ומוצרים .
  • שימוש בממשק חיפוש חברות. 
  • איתור אנשים, בעלי תפקידים ולקוחות פוטנציאליים.
  • ביצוע נטוורקינג עסקי יעיל ב – Linkedin.
  • רשת הקשרים – יצירת רשת קשרים מהדרגה הראשונה.
  • מערכת הדיוור ב – Linkedin.
  • קבוצות ב – Linkedin – פתיחה ואפיון של קבוצה.
  • ניהול הקבוצה ושיווקה.
  • קמפיין ממומן ב – Linkedin.

קרא עוד

Linkedin - מודול 26

Pinterest
ושיווק ויזואלי

נושאים:

  • איתור קהל יעד.
  • הקמת פרופילים וערוצי שיווק עסקיים.
  • שיווק באמצעות סרטונים.
  • מבנה נכון של וידאו שיווקי.
  • קידום עסקי בפינטרסט.

קרא עוד

pinterest ושיווק ויזואלי - מודול 27

Instagram
ושיווק ויזואלי 

נושאים:

  • אינסטגרם לעסקים.
  • פרסום ושיווק ויזואלי.
  • שיווק נכון באמצעות אינסטגרם.
  • שימוש בהאשטג ובפילטרים.
  • בניית אסטרטגיית פרסום למותג.
  • חיבור לרשתות חברתיות להפצה אוטומטית.
  • שימוש בכלים לניתוח ססטיסטי ומדידת הצלחה באינסטגרם.
  • קמפיין ממומן באינסטגרם.

קרא עוד

ניהול קמפיין YouTube,
קידום סרטונים
ושיווק בוידאו

נושאים:

  • פתיחת ערוץ.
  • ניהול ממשק הגדרות.
  • אסטרטגיות לקידום סרטונים.
  • יצירת באזז וקידום סרטון.
  • בקרה ואופטימיזציה לערוץ.
  • שילוב סרטונים במדיה חברתית.

קרא עוד

ניהול קמפיין YouTube - מודול 29

כתיבה שיווקית

נושאים:

  • כתיבה וניהול תכנים.
  • יצירת כתבות ויראליות.
  • כתיבת מאמרים ובלוגים.
  • סדנה מעשית בכתיבה שיווקית.
כתיבה שיווקית - מודול 31

פרוייקט

נושאים:

  • הגשת פרויקט ניהול קמפיין במדיה חברתית.
פרוייקט סיום

CSO הנה ההסמכה המובילה למקדמי אתרים בזירה האינטרנטית. CSMO הנה ההסמכה המובילה למנהלי קמפיין במדיות חברתיות. ההסמכות פותחו על ידי מקצועני קידום אתרים והמדיה חברתית של idesign4u בשילוב מומחי ההדרכה והתוכן של ג'ון ברייס הדרכה. הסמכת CSO ו-CSMO פותחו על בסיס תקנים ונהלים בינלאומיים מטעם החברות המובילות (ביניהן גוגל, ופייסבוק) ומעידה על המחזיקים בה כבעלי ידע מוכח ומהימן בקידום אתרים וקידום במדיה חברתית. בעלי תעודת ההסמכה רשאים להציג את לוגו CSO ו-CSMO על כרטיסי הביקור, ניירת משרדית וכו' ומשתייכים אוטומטית למועדון אקסקלוסיבי של מקדמי אתרים ומנהלי מדיה חברתית בישראל ובעולם.

תעודה CSO
תעודה CSMO

הקורס הינו היחיד בארץ שמגיש את הסטודנטים לבחינת הסמכה בקידום ממומן ומכין בצורה מקיפה את הסטודנטים לגשת לבחינות הסמכה כשותפים ומוסמכים של גוגל בקידום בגוגל אנליטיקס.
הצלחה בשתי הבחינות הינה תנאי סף של גוגל לקבלת ההסמכה.

*המכללה אינה אחראית לכל שינוי שגוגל תבצע הן בתנאי הסף, ציונים או כל שינוי שקשור לבחינה ולהסמכה.

google analytics Certification
google adwords certification

  • הכרת המחשב ומוצרי אופיס.
  • אנגלית: קריאה וכתיבה ברמה בסיסית.
  • הכרת עולם האינטרנט מתוך התנסות אישית לצרכים פרטיים או במסגרת העיסוק המקצועי.
  • גלישה שוטפת באינטרנט ושימוש ברשתות חברתיות כלשהן.
  • לא נדרש ידע תכנותי.
  • לטובת תרגול מעשי במדיות בינלאומיות (גוגל, פייסבוק וכו') מומלץ כרטיס אשראי בינלאומי.

*כרטיס האשראי לא יחוייב ומיועד לתרגול בלבד.

לקבלת תעודת גמר יש לעמוד בדרישות הבאות:

  • נוכחות של 85% לפחות בכל הקורס.
  • הגשה מלאה של  3 פרויקטים, עבודות ומטלות.
  • מעבר בהצלחה של בחינות מעשיות ותאורטיות.
  • עמידה בכל תנאי התקנון.

משתתפים שיעמדו בדרישות המפורטות, יהיו זכאים בנוסף לתעודה מטעם ג'ון ברייס הדרכה, גם לתעודת גמר מטעם משרד הכלכלה עבור קורס "ניהול קמפיין בזירה האינטרנטית" בהיקף של 212 שעות.

תעודה קורס קידום אתרים

היקף מסלול הלימודים המלא הנו 340 שעות (265 שעות הדרכה ועוד 75 שעות תרגול עצמי), עפ"י התכנית הבאה:

  • קורסי ערב 53 מפגשים הנלמדים פעמיים בשבוע, בין השעות 17:30 ועד 21:30 (או ימי ג' בשעות 17:30-21:30 + ימי ו' בשעות 09:00-13:00) בכל מפגש 5 שעות הוראה.

דברו ישר עם הבוגרים שלנו

הגעתי לקורס מתוך רצון לבצע הסבה מקצועית. עסקתי שנים בתחומים מסחריים וראיתי את התחזקות עולם הדיגיטל ורציתי לקחת חלק. בסיום הקורס הקמתי עסק עצמאי בתחום!
עידן לוי, קורס קידום אתרים
מדיאטק ג'ון ברייס היא מבחינתי המכללה המושלמת. מספקת את המבחר הגדול ביותר של מרצים עם סביבת למידה הטובה ביותר. נהניתי מאוד מהקורס, מתחילתו ועד לסופו!
מיכאל שפיר, קורס קידום אתרים
אני מדבר על המכללה ברמה בלתי מתוארת, חומר לימוד מעודכן וברמה גבוהה, מיכשור מצויין ותנאים מדהימים.תמיכה לאחר הלימודים ממשאבי אנוש היא פשוט מעל למצופה.
דובי דיין, קורס קידום אתרים
למדתי אצל ליאור גפן, הוא סופר מקצועי, נעים, מצחיק והעביר את החומר בבהירות. הקורס נגמר, אבל גם לאחר מכן הוא זמין לכל שאלה ועזר לי המון בגישושי ההתחלה.
אלכסנדרה בן ישי, קורס קידום אתרים
סיימתי קורס מולטימדיה כמצטיינת מחזור, כיום אני עובדת בחברת זה מה יש ביוקנעם העוסקת בעיתונות מקומית.
נטע אלפרוביץ', עיצוב גרפי לדפוס ודיגיטל
הקורס היה מהנה, מעניין ונחשפתי לתכנים חדשים. הגעתי מתחום אחר לגמרי ובחרתי בעיצוב הגרפי כמקצוע.
ליאור שלזינגר, עיצוב גרפי לדפוס ודיגיטל
לא ידעתי אם זה המקצוע המתאים לי, עם הזמן ראיתי שהעבודות שלי והלמידה השתפרה ואני מאוד מרוצה וממליצה בחום. הקורס לימד אותי המון והשתפרתי.
ויקי בנסון, עיצוב גרפי לדפוס ודיגיטל
תודה רבה למורים המדהימים. למדתי את חטיבות הגרפיקה וה-web ורכשתי ידע רב בהמון תוכנות. באתי בלי כלום ויצאתי עם המון. ותודה על ההזדמנות לרכוש עוד השכלה.
אירית גושר, עיצוב גרפי לדפוס ודיגיטל
בחרתי בג'ון ברייס כי שמעתי על המקום דרך חברים. לימדו אותי לעולם הפרסום והגרפיקה בדיוק כמו שהוא מתנהל ואני מאוד ממליץ.
אבי ויזמן, עיצוב גרפי לדפוס ודיגיטל

דברו ישר עם הבוגרים שלנו

מחלקת השמה 

92% בוגרי הקורס כבר עובדים!

תעשיית ההייטק מחפשת בוגרי הכשרות מקצועיות, רציניות עם ידע עדכני ורלבנטי לעולם העבודה.
מכללת ג'ון ברייס חיפה מלווה אתכם צעד אחר צעד בדרך לכניסה לעולם העבודה וחושפים אתכם לכל הזדמנויות הקריירה האפשריות!

הכנת
קורות חיים

סדנאות
לחיפוש עבודה

סימולציה
לפני ראיון

דרושים
משרות לבוגרים

Play Video

בין המעסיקים שלנו:

בואו גם ללמוד וישר לעבוד

אולי יעניין אותך גם… 

תהיו בקשר

שד' ההסתדרות 46,חיפה
מרקוני 27,חיפה

ימים א'-ה': 08:00-21:00
ימי ו: 08:00-13:00

טלפון: 074-760-0700
נייד: 058-4040749

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *