logo jbmd   0747600700 
0747600700 
הכשרת אנשי תמיכה בכירים
עם הסמכת Microsoft Windows 10 Specialist
בוגרים ממליצים - אנשי תמיכה בכירים
מכללת מדיאטק ג'ון ברייס – המכללה המובילה למחשבים והייטק, אשר נבחרה זו השנה השביעית ברציפות לבית הספר המקצועי הטוב ביותר ללימודי מחשבים – כך עולה מסקר גאוקרטורפיה, שנערך עבור "המבחן של המדינה", מציגה את הקורס החדש: הכשרת אנשי תמיכה בכירים.

אשר נבחרה זו השנה השלישית ברציפות לבית הספר המקצועי הטוב ביותר ללימודי מחשבים
התואר אנשי תמיכה בכירים
התואר, ההסמכה והבידול
תעודת ההסמכה החדשה, הנה כרטיס הכניסה שלך אל עולם טכנולוגיות המידע – IT , המגוון והמרתק כאיש תמיכה בסביבות מבוססות מיקרוסופט ובמחשבי PC . השגת תעודת Specialist הנה צעד חשוב ומתבקש בקידום הקריירה שלך כמומחה טכנולוגיות מידע.
ההתמחות כוללת הכשרה כאיש תמיכה מומחה במערכות ממוחשבות ביתיות או ועסקיות.
 
לקבלת ההסמכה הבינלאומית יש לעבור בחינה חיצונית, שבסופה מקבל הבוגר תעודת מומחה Windows 10 Specialist יוקרתית מטעם *Microsoft.

» ההסמכה מאפשרת למבצעים הסבת מקצוע לבדל עצמם ולהצטרף לליגה בינלאומית של משפחת תומכי מערכות
  מיקרוסופט.
» ההסמכה מאפשרת לך להדגים ללקוח טיפול מצוין בפתרון בעיות בחומרה, פתרון בעיות בתוכנה, בתקשורת קווית
   ואלחוטית, אבטחת מידע, מחשוב נייד, טכנולוגיות עדכניות, מערכות הפעלה ויישומים.
» בעלי ההסמכה נהנים מיוקרה ומוניטין של מיקרוסופט.
למה ללמוד אנשי תמיכה בכירים בחיפה
מדוע ללמוד דווקא במכללת מדיאטק ג'ון ברייס – שותפת ההדרכה של מיקרוסופט?
הלימודים להסמכה במכללת מדיאטק ג'ון ברייס – שותפת ההדרכה של מיקרוסופט בצפון (שותפת זהב) נערכים במתקני לימוד מודרניים המאושרים ע"י מיקרוסופט. ההדרכה מתבצעת באמצעות מערכות הדרכה מודרניות, בכיתות מאובזרות, בשילוב ערכות לימוד מקוריות מבית Microsoft בשילוב ערכות ייחודיות של ג'ון ברייס מדיאטק הייטק, במרכזי הדרכה מוסמכים Microsoft CPLS – Certified Partner For Learning Solutions.

Mediatech John Bryce College הינו השותף היחיד המחזיק בהתמחות Learning (שותפת הדרכה) באזור הצפון.

 מטרת קורס אנשי תמיכה בכירים חיפה
מטרת הקורס
» הכשרה תלמידים כאנשי תמיכה בכירים.
» הסבה מקצועית לעולם המחשבים.
» הבנה והיכרות מקצועית עם עולמות החומרה, מערכות ההפעלה ורשתות.
» הכנה למבחן הסמכה בינלאומי של מיקרוסופט.
מנהל תחום הכשרת אנשי תמיכה בכירים
מנהל התחום
מנהל התחום איימן חורימנהל אקדמי, מנהל תחום ומרצה בכיר לתחומי PC
ורשתות תקשורת במכללת מדיאטק ג'ון ברייס


איימן הנו מהנדס מחשבים בעל נסיון עשיר בתכנון ויישום פתרונות תקשוב ואבטחת מידע בארגונים ועסקים שונים בצפון.
איימן הנו מרצה בכיר בתחום הרשתות בג'ון ברייס מדיאטק הייטק מזה 9 שנים, בעל נסיון רב בהדרכה של מעל לעשור.

חורי הנו מרצה מוסמך מיקרוסופט MCT-Microsoft Certified Trainer, בעל נסיון מעשי רב מהשטח, מחזיק בהסמכות בינלאומיות: MCITP,EDST,EDA ,A+ MCTS.
היקף קורס אנשי תמיכה בכירים חיפה
מבנה והיקף מסלול הלימודים:
היקף מסלול הלימודים ערב המלא הנו 250 שעות, עפ"י התכנית הבאה:
50 מפגשים ובסה"כ 250 שעות הוראה בנוסף לשעת תרגול שבועית בהנחיית מרצה.
קורסי ערב נלמדים פעמיים בשבוע, בין השעות 17:30 ועד 21:30
או ימי ג' בשעות 17:30-21:30 + ימי ו' בשעות 09:00-13:00, בכל מפגש 5 שעות הוראה.
תנאי קבלה לקורס הכשרת אנשי תמיכה בכירים חיפה
תנאי קבלה
» 12 שנות לימוד
» יכולת קריאת חומר טכני באנגלית.
» ניסיון בעבודה מול מחשב ואינטרנט.
» מעבר בחינת הכניסה בהצלחה.
» ראיון אישי.
תעודת סיום אנשי תמיכה בכירים
תעודת סיום
לקבלת תעודת גמר מטעם המכללה ותעודת סיום רשמית מטעם Microsoft המעידה על לימוד במכללה מוסמכת יש לעמוד בדרישות הבאות:
» נוכחות ב- 80% מן המפגשים לפחות.
» השתתפות ומעבר בהצלחה בבחינות המסלול ובפרויקטים.
» הגשת תרגילי בית.

תעודת הסמכה כטכנאי מחשבים ורשתות תקשורת מטעם ג'ון ברייס - מדיאטק הייטק

לקבלת תעודת גמר מטעם משרד הכלכלה בסך 250 שעות, "תמיכה טכנית בסביבה ארגונית Help Desk "
יש לעמוד בדרישות הבאות:
» נוכחות ב- 85% מן המפגשים לפחות
» הגשה והצלחה בפרויקט גמר מעשי
» מעבר מבחנים פנימיים בציון 75 מינימום
הפקת התעודה כרוכה בתשלום למשרד הכלכלה.
מרכז בחינות אנשי תמיכה בכירים
מרכז בחינות הסמכה
לקבלת ההסמכה יש צורך לעבור בהצלחה בחינה חיצוניות אשר אינה כלולה במחיר המסלול:
שם בחינה מספר בחינה
Microsoft Specialist certification in Windows 10 70-697
מרכז הסמכה לאנשי תמיכה בכירים
מרכז בחינות הסמכה
מכללת מדיאטק ג’ון ברייס מפעילה את מרכז הבחינות הבינלאומי המספק שירותי בחינה לכל תושבי הצפון ומוכרת מטעם ארגוני הבחינות הבינלאומיים.

הבחינות תיערכנה במרכז הבחינות של מכללת מדיאטק ג’ון ברייס, בבניין המכללה.
השמה בעבודה
מערכת ההשמה בחטיבת ההדרכה של מטריקס, מסייעת לכל המעוניין בכתיבת קורות חיים ובהפניה למקומות עבודה. המרכז הנו יחידה עצמאית בתוך מכללת ג'ון ברייס מדיאטק הייטק ומשרת את מגוון הארגונים בצפון הדורשים כח אדם מיומן בתחומי הטכנולוגיה והמחשוב. אחוזי ההשמה של המכללה הנם כבר כיום מהגבוהים בישראל ומאות בוגרים מוצאים את מקום עבודתם כל שנה בארגונים המובילים בצפון. ביחידה פותחו שיטות, כלים ואמצעים נוספים שתפקידם טיפול פרטני בכל בוגר בנושא השמה בעבודה.
תוכנית לימוד אנשי תמיכה בכירים
תוכנית הלימוד של המכינה המורחבת
חומרה מתקדמת
מעבדת חומרה
מושגי יסוד והגדרות, הזיכרון, BIOS, מעבדים, לוחות-אם, ספקי כוח ומארזים, אמצעי אחסון, חומרה מתקדמת.
windows10
Windows 8.1
הכרה וסקירת המערכת, גרסאות ומהדורות, שיטות התקנה והגירה, ניהול המערכת, התאמה לצרכים ולדרישות, תקלות ובעיות נפוצות ופתרונן.
מערכות הפעלה ל PC
רשתות תקשורת
מבוא לרשתות, WAN.
מעבדים
Command Line
(CLI)
פקודות וסקריפטים CMD ו- PowerShell, קבצי Batch, פקודות שימושיות לתחזוקה, פקודות לזיהוי תקלות, פקודות בתקשורת, פקודות לתיקון ולשחזור, פקודות וסקריפטים שימושיים לאיש IT.
לוחות אם
Windows Server 2012 R2
מבוא לתמיכה בסביבה ארגונית גדולה. ניהול שרתים. תשתיות רשת. מבוא לניהול סביבת Active Directory Domain . ניהול מרכזי.
 Group Policy, DNS, DHCP.
windows10
Windows 10
התקנה ותצורה
חידושים במערכת ההפעלה Windows 10. התקנת Windows 10. תצורת מכשירי Windows10. חיבור רשת. ניהול אחסון. ניהול קבצים ומדפסות.
ניהול יישומים ויישומונים. ניהול אבטחת מידע. ניהול אבטחת מכשירים. ניטור ועדכון מכשירים. שחזור קבצים, דרייברים ומערכת הפעלה.
מודול זה מכין לחלק מן הדרישות לקבלת הסמכת בינלאומית.
windows10
Windows 10
פריסה וניהול
פריסת מערכת הפעלה Windows 10 Enterprise ברשת ארגונית גדולה. ניהול פרופילי משתמשים וווירטואליזציה של מצבי משתמשים.
ניהול ה-Desktop והגדרות יישומים. ניהול הזדהות וכניסה ולמערכת.
ניהול גישה למידע למכשירים מבוססי Windows 10 . ניהול גישה מרחוק.
ניהול מכשירים ניידים. ניהול Hyper-V ב- Windows 10.
מודול זה מכין לחלק מן הדרישות לקבלת הסמכת בינלאומית.
Office 2013 התקנה, ניהול ותמיכה בארגון שיטות להפצת Office 2013 בארגון. התאמה אישית של הפצות אופיס.
הפצת Office 2013 מתוך שרותי הענן Office 365.
ניהול הגדרות Office.
תצורת (Office באמצעות OCT Office (Customization Tool.
אופיס 365
שירותי מחשוב-ענן
 היכרות עם שירותי הענן Office 365.
היתרונות בשירותי הענן. הפצת פילוט של שירותי ענן.
בדיקת התאמת לקוחות לשירותי הענן.
ניהול משתמשים ורשיונות באמצעות מרכז ניהול שירותי הענן.
זיהוי ובידוד הפרעות בשירות. ניטור תקינות שירותי ענן.
ניתוח דוחות שימוש בשירותי הענן.
תוכנית לימוד אנשי תמיכה בכירים
תכנית הלימוד של המסלול
windows8
Help Desk ותמיכה מרחוק
השתלטות, כלי השתלטות והדרכת משתמשי קצה, התקנה מרחוק, תמיכה במשתמשים ו – Help Desk . מיומנות הדרכה והטמעה. תרגול וסדנאות בהדרכת משתמשים ובהטמעת תוכנה והטמעת מערכות :IT פרונטלית ומרחוק.
פרויקט גמר
פרויקט סיום
פרויקט המדמה סיטואציה אמתית מהשטח:
במסגרת הפרויקט הסטודנטים מנתחים צרכי חברה, מתכננים את הפתרון, מגישים מצגת למרצה ומגנים על הצעת הפתרון שלהם, ומיישמים באמצעות הטכנולוגיות שנלמדו ותורגלו במשך כל הקורס על מחשבי הכיתה ובסביבת הווירטואליזציה
עקב הדינאמיות בתחום, ייתכנו שינויים בקורס משיקולים מקצועיים והתקדמות הטכנולוגיה.


56314 מק"ט
חזרה לראש העמוד


 

 
 
צור קשר שירות לקוחות מפת האתר דרושים כנסים סניפים שירותים אודות דף הבית